Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fulltextové vyhledávání

31/ Srpen Ředitelské volno v pondělí 27. září 2021 Ředitel ZŠ a MŠ Kopidlno vyhlašuje z organizačních důvodů v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb., školský zákon v platném znění, na pondělí 27. září 2021 pro ZŠ i MŠ volný den, tzv. ředitelské volno.
24/ Srpen Informační schůzka Vážení rodiče.
13/ Červen Šerpování předškoláků Mateřská škola Kopidlno srdečně zve rodiče na šerpování předškoláků.

Kalendář

Kontakty:

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno

Adresa ZŠ: Tomáše Svobody 297
507 32 Kopidlno

ředitelna +420 493 552 160
reditel@zskopidlno.cz 
školní jídelna: +420 493 552 141

Adresa MŠ Havlíčkova 606
507 32 Kopidlno

+420 493 552 141
Vedoucí učitelka +420 608 378 334

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno je plně organizovaná škola zajišťující základní vzdělávání žáků z Kopidlna a okolních obcí. Škola je od 1.1.2003 samostatným právním subjektem zřizovaným obcí a slučuje základní školu, mateřskou školu, školní družinu a školní jídelnu.

O základní škole

Ve své činnosti se zaměřujeme především na kvalitní zabezpečení výuky povinných předmětů podle vlastního školního vzdělávacího programu, který má název ŠVP pro ZV – „Čemukoli se učíš, učíš se pro sebe“.

 

Kromě výuky a vzdělávání nabízíme našim žákům také další aktivity a možnosti vyžití, např. pestrou nabídkou našich kroužků, ve kterých se žáci mají možnost realizovat ve svém volném čase nebo také účastí v nejrůznějších mimoškolních soutěžích.

O mateřské škole

Dvě třídy jsou heterogenní a jedna třída předškoláků, kterým se věnuje 5 učitelek. Pracujeme zde podle Školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, který nese název: „Dvanáct je měsíců a každý z nich jinou čepici nosí“. Všechny paní učitelky se snaží individuálně pracovat s dětmi, přihlížet k jejich potřebám a možnostem. Dbají na to, aby prostředí pro děti bylo podnětné, zajímavé, aby každé dítě mohlo ukázat, že je šikovné. Někdo umí malovat, někdo zpívat, skládat puzzle, jiný tvoří z papíru. Tímto vším se děti nenásilnou cestou připravují na školu. Děti si zvykají na to, že jsou v kolektivu přijímány, že každý vyniká v něčem jiném a že je máme všechny rády.