Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Krizové opatření č. 200
Krizové opatření č. 200
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
Projektový den - Velikonoce
1
Velikonoční prázdniny
Zápis do první třídy.
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021 - 2022.
Velikonoční prázdniny
2
Zápis do první třídy.
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021 - 2022.
Velikonoční prázdniny
3
Zápis do první třídy.
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021 - 2022.
Velikonoční prázdniny
4
Zápis do první třídy.
Zápis do 1. třídy pro školní rok 2021 - 2022.
Velikonoční prázdniny

Fulltextové vyhledávání

Kalendář

Kontakty:

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno

Adresa ZŠ: Tomáše Svobody 297
507 32 Kopidlno

ředitelna +420 493 552 160
reditel@zskopidlno.cz 
školní jídelna: +420 493 552 141

Adresa MŠ Havlíčkova 606
507 32 Kopidlno

+420 493 552 141
Vedoucí učitelka +420 608 378 334

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno

Základní škola a Mateřská škola Kopidlno je plně organizovaná škola zajišťující základní vzdělávání žáků z Kopidlna a okolních obcí. Škola je od 1.1.2003 samostatným právním subjektem zřizovaným obcí a slučuje základní školu, mateřskou školu, školní družinu a školní jídelnu.

O základní škole

Ve své činnosti se zaměřujeme především na kvalitní zabezpečení výuky povinných předmětů podle vlastního školního vzdělávacího programu, který má název ŠVP pro ZV – „Čemukoli se učíš, učíš se pro sebe“.

 

Kromě výuky a vzdělávání nabízíme našim žákům také další aktivity a možnosti vyžití, např. pestrou nabídkou našich kroužků, ve kterých se žáci mají možnost realizovat ve svém volném čase nebo také účastí v nejrůznějších mimoškolních soutěžích.

O mateřské škole

Dvě třídy jsou heterogenní a jedna třída předškoláků, kterým se věnuje 5 učitelek. Pracujeme zde podle Školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání, který nese název: „Dvanáct je měsíců a každý z nich jinou čepici nosí“. Všechny paní učitelky se snaží individuálně pracovat s dětmi, přihlížet k jejich potřebám a možnostem. Dbají na to, aby prostředí pro děti bylo podnětné, zajímavé, aby každé dítě mohlo ukázat, že je šikovné. Někdo umí malovat, někdo zpívat, skládat puzzle, jiný tvoří z papíru. Tímto vším se děti nenásilnou cestou připravují na školu. Děti si zvykají na to, že jsou v kolektivu přijímány, že každý vyniká v něčem jiném a že je máme všechny rády.